Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

středa 13. května 2015

Černé odzvonilo

Až dnes jsem si uvědomil, že barvy veškeré elektroniky se za ta léta výrazně změnily. Jen si vzpomeňte na časy kdy jediná barva veškerých mobilů, notebooků a vůbec všeho byla černá a nikdo nic nenamítal. Potom se do toho začala motat bílá, tak dva roky zpátky se objevili odvážné ostré barvy. Ty svým způsobem stále vydrželiy, třeba v podobě detailů v kombinaci s černou, což je podle mě dost vkusné.

Nejnovějším trendem se, jak se zdá staly neutrální, přesto neobvyklé barvy. Dobře se to dá demonstrovat na  barevných kombinacích nového MacBooku. Z té zlaté ale úplně srší nafoukanost.Obecně se mi líbí hlavně vesmírná šedá, ale zrovna u MacBooku by mi to za ty peníze nestálo.

Žádné komentáře:

Okomentovat