Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

neděle 5. dubna 2015

Můj hudební vkus

Nedávno jsem si všiml, že jsem se začal nevědomky vyhraňovat vůči určitým hudebním stylům, a to i navzdory tomu, že obvykle říkám, že "poslouchám skoro všechno až na JB a 1D" (nebo bych měl spíš napsat 5 -1D?), zkrátka podle nálady. Z části to tak zůstalo - když se cítím fakt šíleně,  tak si klidně pustím AC/DC, když se už fakt nudím,  tak jsem schopný hodinu v kuse poslouchat Šlágr TV.
Naprosto mě ale začali štvát ten mladý byznys nahrávacích studií ve stylu seber nějakýho pouličního muzikanta a přiveď ho sem.  Teď to samozřejmě přeháním,  ale je to už delší dobu co jsem na YT nějakou nešťastnou náhodou narazil na video zhruba 15ti letého rádoby zpěváka, jehož jméno můj chytrý mozeček naštěstí vypustil hlavy, s písničkou "She's a belieber" Už jenom ten název byl dostatečným důvodem,  abych tu stránku rychle opustil, ale já blb ještě zmáčkl "play"
Což o to, že ta písnička byla naprosto hrozná, řekl bych až nechutná, to je ostatně v téhle době každá druhá,  spíš mě naprosto šokovaly informace okolo toho.  Takže - ta písnička byla 2 dny stará, měla asi 200 000 nechutných shlédnutí. Na kanále tohoto "zpěváka" bylo pouze 1 video, tedy to,  na které jsem zrovna koukal a ten rozmazlený fracek už měl VEVO licenci.  Do toho okamžiku jsem si myslel že partnerství s VEVO je pro interpreta jakousi odměnou za jeho výkony.  Ale ono ne,  ono zase nic.
Takže asi tak.  Z aktuálně všeobecně populárních písniček do vždycky vyberu max 2-3, zbytek mých playlistů na Deezeru většinou tvoří electro, nejvíce to melodické, tzn.  například Tobu, Itro, Lensko a jiní podobní interpreti. Trochu mě mrzí,  že se tomuto stylu nevěnuje více pozornosti. Většina lidí tuto hudbu zná maximálně jako poklad ve videích svého oblíbeného youtubera, těch co stejnou hudbu poslouchají i normálně,  jak jsem zjistil není zas tolik.  Přiznávám,  že sem tam cítím takový pocit prázdnoty,  protože tam samozřejmě chybí zpěv, takže to není vyloženě a pouze electro,  pořád je to však můj nejoblíbenější styl.
Mimochodem - zkuste si někdy poslechnout třeba 5, 7 let staré písničky - ten nostalgický pocit je fakt super.  :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat