Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

čtvrtek 12. listopadu 2015

Jirko, žiješ?!

Ano, žiju. Nebudu se ale poníženě omlouvat za mojí neaktivitu tady na blogu, který už od května zeje prázdnotou. Důvodů je mnoho - v první řadě to byly prázdniny a posléze začátek nového školního roku no a pak... však to znáte. Září je nový začátek, říjen přemýšlení a listopad čtvrtletí. Výsledný čas na blogování: 0. Začalo mi ale tohle nezávazné psaní chybět, takže jsem se rozhodl dneska sesmolit pár řádků.
Tedy samozřejmě když nepočítám Rockstar Games CZ, kde trávím poslední dobou až nebezpečně moc času. Snažíme se najít nové redaktory, což ale o něco větší problém, než by se mohlo zdát. Vždycky když někoho nabereme, tak se na to po dvou týdnech docela solidní aktivity vybodne a zase je to celé na mně. Nebo je časově naprosto neflexibilní, což je prostě u profese, kde se zpracovávají novinky nemyslitelné. 
A co víc - hledat v řadách fanoušků je jako být sběrač na skládce. Přivezou vám 4 tuny odpadků (naprosto zbytečných přihlášek) a vy z toho s neskutečnou námahou vyhrabete jednu plechovku (přihlášku) s dvěma doušky Coly. Takže maximálně tak polechtáte chuťové buňky a plechovku (redaktora) můžete v klidu zahodit.

Ježiš... Co to zase píšu.

Žádné komentáře:

Okomentovat