Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

středa 25. března 2015

[Nenapadá mne titulek]

Pokud se pozorně kouknete na data vydávání článků tady na blogu,  tak zjistíte,  že mezi listopadem a březnem je velké článkové vakuum.  Prostě nic,  jen prázdnota. Bylo to proto,  že jsem se svým způsobem celou tu dobu učil tolik nepřemýšlet, což je rozhodně dobrá věc,  protože si dobře si lépe stanovíte priority, má to však velký afekt na psaní čehokoliv, protože s tím, jak jsem se nějakým zázrakem odnaučil myslet na ( zdánlivé) blbosti, rychle došli i témata k psaní, neboť můj typický nápad obvykle má původ v naprosté hovadině. 

Rád bych napsal víc,  ale nemám nápad, protože nepřemýšlím.

Žádné komentáře:

Okomentovat