Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

pondělí 23. března 2015

Psychologie

Docela se mi zamlouvá krátký formát příspěvku, tak jak to je v tom minulém, takže v tom budu pokračovat. 
Jelikož už mám od září, na GNZ jako povinný předmět psychologii,  tak mi postupem času došlo,  že to nejspíš není věda, co by se měla ve škole vyučovat v systému,  který je tam nyní nastaven. 
Je to totiž natolik mladá věda, postavená v podstatě na několika těžko dokazatelných teoriích, že ji lze těžko  vyučovat stejně jak všechny ostatní předměty.  Myslím tím třeba testy.  Proboha,  jak někdo má psát naprosto konkrétní test z takto neskutečně abstraktní vědy?  
Je to taky věda velmi různorodá, vzájemně se vyučující a ničemu se nevyhýbající. I mezi samozvanými uznávanými odborníky na psychologii jsou zásadní rozpory, tak jak se potom má přiučit student?  Jistě,  psychologie není v tomto ohledu jediná,  ale vemme  si jako příklad biologii - Vše zde stojí na jedné,  té Darwinově, teorii, v psychologii jsou jen těch základních minimálně desítky 

Žádné komentáře:

Okomentovat