Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

pondělí 23. března 2015

Byl jednou jeden debil... a už (snad) není

Dnes jen krátká věc. Když se tak dívám na své starší články tady na blogu, říkám  si jak je vůbec možné, že to někdo mohl číst. Ne, vážně například předposlední, teď už vlastně před-před poslední příspěvek je hrozná patlanina, a to je jenom tři čtvrtě roku starý. Nechápu jak jsem na základě jednoho komentáře na FB mohl z někoho udělat bolševika.

Nikdy bych nevěřil, co se mnou těch pár měsíců udělalo. Možná to je tím, že se za tu dobu stalo ve světě spoustu věcí a já na něj teď tak trochu pohlížím jinak.

Pokud jste na tento blog narazili poprvé, na staré články se koukejte trochu s nadhledem, já totiž nejsem debil.

Žádné komentáře:

Okomentovat