Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

čtvrtek 25. září 2014

Internetoví frajírci se ohánějí svobodou projevu

Před nějakým časem jsem na naší facebookovou stránku přidal příspěvek o youtuberovi Moo Snuckelovi, který udělal sestřih toho nejlepšího z celého roku hraní GTA V. Dnes ráno jsem ho šel zkontrolovat a do očí mi bil komentář:" a koho to zajímá? mě ne"
Tak tedy dobře.  Typ takového člověka se jednou za čas vždycky objeví, ale proč na tu stránku teda leze? V odpovědích jsem se ho na to tedy zeptal. Jeho odpověď zněla takto: "nějakej trapnej youtober je mi upič... :)  svobodná země ne ? můžu napsat svůj názor na tyhle trapky"
Dobře, chápu že někdo nemusí mít určité "youtobery" ,jak autor tohoto hodnotného komentáře píše, v lásce a tak bych asi ani tenhle článek nepsal být tu jen ta první věta. Řekl bych si: " OK, asi o tom moc neví. " a nechal bych to být.
To co mě ale naprosto dodělalo byl ten zbytek.  Tím se teda dostáváme k podstatě levicové a pravicové politiky. Počítám,  že to byl někdo, kdo nenáviděl minulý režim, případně někdo,  kdo má takto orientovanou rodinu. Byl tedy zvyklý, že nemůže nic říct nahlas a když si uvědomil, že už je po všem, tak toho začal bez použití šedé kůry mozkové zneužívat. Svobodná země,  kterou Česká Republika bez pochyby je, se sice zakládá na svobodě projevu,  ale svoboda projevu nezahrnuje bezdůvodné urážky a ničím nepodložené komentáře. A už jsme zase u toho: Někdo by mohl opět namítnout, že tohle není urážka a nebo že takových urážek jsou po internetu miliony a nikdo to neřeší.
Není ale pochyb o tom, že když už nic jiného,  tak je pravdou alespoň to,  že Moo Snuckel a ne jenom on baví minimálně desetitisíce lidí po celém světě.

Žádné komentáře:

Okomentovat