Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

čtvrtek 11. září 2014

Proč jsem vlastně tento blog založil?

Možná některé z vás hned ze začátku popadne myšlenka, proč vůbec zakládám tento Blog. Důvodů je několik, nicméně klíčovým slovem je 'subjektivita'.
Jak už je totiž řečeno v úvodu, tak jsem redaktorem na Rockstar Games CZ, čili největší české fanstránce zaobívající se herní společností Rockstar Games a jejími tituly. RGCZ je tedy zaměřena na velmi úzkou oblast, která mi nedovoluje sdělit světu všchno co mám na srdci. Má poměrně početnou komunitu a tak opravdu není snadné se zavděčit všem. Abychom si to usnadnili, snažíme se vystupovat jako médium, přesněněji jako objektivní médium. Jinými slovy na RGCZ píšeme zásadně tak, aby nikdo nemohl říci "To je blbost" nebo "To si nemyslím" a tak není na subjektivní názory prostor. Podáváme čistá fakta, na čtenářovi je aby si je obohatil o vlastní názor, protože kdybychom svůj názor projevili my, komunita by nám to dost zazlívala.
To je ale realita RGCZ. Toto je můj osobní blog, kde se mi konečně dostává prostoru pro špetku subjektivity. Zároveň už nebuddu nucen psát člnáky jen o R*. Ne že by mě články o R* nebyvili, nicméně při psaní jiných článků se vám občas vyvrbí názory, na které v danném tématu prostě není prostor.

Teď je čas na stručný výčet témat, kterými se budu na tomto blogu zabývat

  • Hry a Gaming (nejen o R*) 
    • GTA V, GTA Online
  • Sociální sítě
  • Youtube
  • aktuální dění ve světě (např. Ukrajina, Islámský stát apod.)
To že jsem založil tento blog rozhodně neznamená, že už nebudu přispívat na RGCZ, prostě se mě nezbavíte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat