Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

úterý 16. září 2014

Rockstar asi zaměstnává idioty

Neříkám, že Rockstar Games špatná společnost, ale lidi, co píší na Newswire a na Sociální sítě si zřejmě nevybrali dvakrát dobře.
Lidé, co tenhle post u Rockstaru zaujímají sice mají naprosto skvělý psaný projev, ale občas mi připadá jako kdyby nikdy GTáčko (případně jinou hru od R* o které píší) nikdy nehráli. Neříkám že je nutnost mít nahráno 300 hodin, ale bylo by dobré alespoň vědět, jesltli to co píší neni náhodou naprostá blbost nebo jestli už tady něco takového náhodou nenapsal. Věřte mi, mluvím z vlastní zkušenosti.

I přesto bych čekal od těchto lidí naprostou profesionalitu a bezchybnost.

Ale teď už konečně k problému, co ve mě tyto pocity vyvolal. Asi před dvěma týdny vyšel na R* Newswire článek o recenzovaných, ověřených hráči vytvořených jobech do GTA Online, které byly inspirovány hrou Red Dead, tedy jinou hrou od R* . Byl tak další v pořadí v téhle sérii např. po Max Paynovi a Bully. To je samo o sobě je ještě v pořádku.  Šok nastal, když jsem začal joby procházet abych mohl udělat článek a narazil jsem na jeden deathmatch, který vypadal úplně stejně jako jeden z těch Rockstarem vytvořený. Stejná lokalita, stejně rozsázené propy, atd.  Z toho vyplývá, že článek rozhodně nepsal nikdo,  kdo se na hře přímo podílel,  protože deathmatch na tak specifické lokaci by si určitě pamatoval. Píše to zkrátka někdo, kdo jen dostanete téma a musí se s tím už nějak poprat . Potom co mi tohle došlo,  tak jsem se na článek o této věci nakonec úplně vykašlal, protože pro mě nemá smysl psát článek o něčem, o čem si myslím že je naprostá blbost. Opravdu totiž nechci,  aby moje články na RGCZ byly plné nudy a prázdnoty jako jeden ze článků kolegy Karla Weisse, ze kterého to rádoby "nadšení" z oznámení GTA V na E3 vyloženě tryskalo.
Další zjištění co mě v mém názoru naprosto utvrdilo byly výsledky ze #FlightSchool Snapmatic soutěže. Naštvalo mě totiž,  že jeden z výherců vyfotil pouhou explozi letadla s svoje kamarády jak od ní jdou pryč. Ach...  Snad si ještě nepamatuji soutěž,  ve které by se alespoň jedna exploze nebyla. Všechny ostatní měli alespoň nápad a styl ale tohle nemělo nic. Přitom ale vím minimálně o tuctu dalších fotek,  které by tam s čistým svědomím mohli být místo této.
Naprostým vyvrcholením bylo,  když mi pomalu začala docházet realita Verified Jobs. Upozorňuji,  že každou  jobu, o které píšu si zahraju alespoň jednou. Když už jsem dělal tak 3-4 článek o Verified jobech, tak mi došlo,  že hlavně závody se jeden velmi podobá druhému. V podstatě na něm není už nic zajímavého. To možná je občas vidět i v článcích, ve kterých už mi dochází slova. byť se snažím co to jde.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat