Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

pátek 17. dubna 2015

Fráze

Někdo mi nedávno řekl, že nepoužívá fráze,  že radši tvoří svou řeč sám. Co na tom,  že zbytek jeho řeči byly dle mého názoru psychologické bláboly, tohle mě donutilo se trochu zamyslet. 
Tvořit vlastní řeč bez frází si podle mě mohou dovolit jen ti nejvýraznější spisovatelé, redaktoři a jiní pisálkové.  Otázka je, co vlastně je za frázi považováno. Když budu na základě svého stylu psaní používat stále určité slovní obraty či spojení,  dá se to považovat za fráze?  Pokud někoho kdo si tvoří svoje slovní obraty bude číst hodně lidí, dříve nebo později se z takového sousloví fráze stane,  protože autorská práva na slovní spojení naštěstí neexistují. 

Žádné komentáře:

Okomentovat