Welcome

Ahoj, Jmenuji se Jirka Svoboda, je mi 16, zajímám se o hry, aktuální dění, rád píšu a tak jsem i redaktorem na Rockstar Games CZ. Na tomto blogu najdete souhrn mých pocitů, naprosto subjektivních názorů, věcí okolo her, věcí okolo sociálních témat, nářků, blbostí, nesrozumitelných odkazů a hovadin, které byste si asi normálně nepřečetli.

úterý 7. dubna 2015

Mám se fajn

Dneska mám moc dobrou náladu na to, abych se tady rozplýval nad světovými i nesvětovými problémy, která způsobil připitomělý lidský rod. Nevím, co to do mně vjelo, že se mám vcelku fajn uprostřed pracovního týdne, že se mám fajn, když mě čekají jen další milióny testů. Asi to dělá to počasí. sluníčko, oblíbená hudba ve sluchátkách a neuvěřitelná legrace na Twitteru. To má člověk hned lepší náladu. Přeju všem fajn týden :-)

 P.S.: Já vím, titulky vymýšlet neumím :D

Žádné komentáře:

Okomentovat